Wat Is Gedeeltelijke Krultest?

wat is gedeeltelijke krultest? – de halfway twist up maag wellness test vereist dat de leden alle sit -ups doorgaan, zoals kan worden toegestaan ​​na een tempo van één zoals uurwerk.

De bijbehorende gegevens geven de technieken weer zoals gebruikt in de werkelijke wellness -test van connecticut.

Er is ook een vergelijkende twist -up test als een kenmerk van de testwellness -subsidies van de president.

Zie de gemeenschappelijke principes voor maagverzettingstests. Reden: de twist up -test schat maagsterkte en doorzettingsvermogen, wat belangrijk is in achterhulp en centrale degelijkheid.

Versnelling vereist: een niveau, vlekkeloos, opgevuld oppervlak, opnamebladen, pen en een metronoom (of geluidsdocument, drums).

We hebben een online sit-up metronoom die u kunt gebruiken. Een sit-up blare test mp3 met het 1-in-3 sec ritme is bovendien toegankelijk voor inkoop.

De sit-up track op de pacer compact disc staat bovendien op een soortgelijk ritme. Scoren: noteer het absolute aantal twist -ups.

De voltooiing van één complete twist -up beschouwt er een. Gewoon nauwkeurig uitgevoerd twist -ups moeten worden geteld – de sit -up wordt niet geteld op de kans dat de schouders niet twee centimeter worden verhoogd; het hoofd neemt contact op met de mat; de.

Wat Is Gedeeltelijke Krullen?

Steek losjes je armen over. Draai je buik vast en krul halverwege, houd je hoofd in lijn met je schouders. Houd 5 seconden vast. Uncurl om te gaan liggen. Herhaal 2 sets van 10.

Wat Doet Een Gedeeltelijke Krultest?

Gedeeltelijke curl-up test: deze test meet spieruithoudingsvermogen van de buikspieren. De test omvat de prestaties van zoveel gedeeltelijke krullen als een onderwerp in 1 minuut kan presteren met een tempo van 50 bpm.

Hoe Wordt De Gedeeltelijke Curl -Up -Test Gescoord?

Scoren: noteer het totale aantal krullen. De voltooiing van één complete curl -up telt als één. Alleen correct uitgevoerd krul -ups moeten worden geteld – de sit -up wordt niet geteld als de schouders niet twee centimeter worden verhoogd; Het hoofd raakt de mat; De hielen komen van de mat en of de student is niet cadans.

Wat Test De Curl-Ups-Testmaatregel?

Doel: de krullende testmetingen buikspiersterkte en uithoudingsvermogen van de buik en heupflexoren, belangrijk in achtersteun en kernstabiliteit.

Wat Is Het Voorbeeld Van Curl-Up?

Sit-ups of krullen liggen op je rug met je armen over je borst gekruist, waardoor je knieën enigszins gebogen houden. Haal uw bovenlichaam van de vloer op door uw buikspieren te buigen. Raak je ellebogen aan op je dijen en herhaal.

Wat Zijn Gedeeltelijke Situps?

Begin als een regelmatige sit-up met je rug op de vloer. Beide voeten moeten op de vloer liggen met je knieën gebogen. Haal je hoofd, nek en schouders van de vloer op. Probeer die positie enkele seconden vast te houden.

Wat Is Het Doel Bij Het Doen Van Krullen?

Ze gebruiken je lichaamsgewicht om de kernstabiliserende buikspieren te versterken en te versterken. Situps werken de rectus abdominis, transversale abdominis en obliques naast uw heupflexoren, borst en nek. Ze bevorderen een goede houding door uw onderrug en gluteale spieren te bewerken.

Welke Spieren Werken Gedeeltelijke Krullen?

Deze oefening gebruikt je lichaamsgewicht om de kernstabiliserende buikspieren te versterken en te versterken. Curl -ups werken de rectus abdominis, dwarse abdominis en obliques en aan uw heupflexoren, borst- en nekspier. Deze oefening is hulp om een ​​goede houding te behouden door uw onderrug en gluteale spieren te gebruiken.

Wat Test De Curl Ups -Testmaatregel?

Doel: de krullende testmetingen buikspiersterkte en uithoudingsvermogen van de buik en heupflexoren, belangrijk in achtersteun en kernstabiliteit.

Hoe Wordt Gedeeltelijke Krultest Gemeten?

Gedeeltelijke curl-up test: deze test meet spieruithoudingsvermogen van de buikspieren. De test omvat de prestaties van zoveel gedeeltelijke krullen als een onderwerp in 1 minuut kan presteren met een tempo van 50 bpm. Knieën zijn gebogen; Handen zijn aan de zijkanten – handpalmen naar beneden en beweegt ongeveer 10 cm.

Hoe Wordt Curl Up -Test Gemeten?

Beweging moet soepel zijn en bij de cadans van 20 krullen per minuut (1 krullen om de 3 seconden). Scoren: registreer het totale aantal krullen, tot een maximum van 79. De test wordt voortgezet tot uitputting (bijvoorbeeld het onderwerp kan het set ritme niet handhaven), of totdat ze 79 krul-ups voltooien.

Wat Voor Soort Oefening Is Oploop?

De sit-up (of krullen) is een buikstraining om de buikspieren te versterken, aan te scherpen en te versterken. Het is vergelijkbaar met een crunch (Crunches richten zich op de rectus abdominis en werken ook de externe en interne obliques), maar sit-ups hebben een beter bewegingsbereik en conditie extra spieren.

Wat Is Krullen In Fysieke Fitheid?

Curl-up (spiersterkte en uithoudingsvermogen) De Curl-Up Abdominal Fitness-test vereist dat de proefpersonen zoveel mogelijk krullen uitvoeren na een vaste cadans. Doel: de curl-up test meet buiksterkte en uithoudingsvermogen, wat belangrijk is bij achtersteun en kernstabiliteit.

Hoe Worden Halve Situps Genoemd?

Hoewel het beide veel voorkomende buikoefeningen zijn, zijn er belangrijke verschillen tussen crunches en sit -ups. Een crunch is vrijwel een “half zitten”, omdat het alleen maar op je buikspieren richt. De onderste helft van je lichaam blijft meestal op de vloer voor de duur van de oefening, in tegenstelling tot een git.

Leave a Comment

Your email address will not be published.