Hoe Doe Je Een Omgekeerde Vlieg?

hoe doe je een omgekeerde vlieg? – weet je in het krabblok wanneer rachel mcadams langs de oceaanzijde rent en zegt dat ze een vogel is terwijl ze met haar armen fladdert? ongetwijfeld is dat enigszins de manier waarop het voelt op welk punt je een converse fly -activiteit doet.

In elk geval is deze stap veel verder dan een eerbetoon aan het voorbeeldige rom, het is een fantastische methode om je rug te conditioneren en te versterken.

In het bijzonder: “turn rondvliegjes werken de spieren aan de achterkant van de schouders genaamd deltoïden”, zegt vip wellness coach en “retribution body” star lacey stone.

“ze werken bovendien aan de bovenste en middenachter, eigenlijk de rhomboids en vallen. “. Om de voordelen van dit borstgebied echt te ontvangen, wilt u dit echter nauwkeurig laten gebeuren.

Stap voor stap instructies om: een paar handgewichten te krijgen en met je voeten heupbreedte gescheiden te staan ​​en je knieën marginaal gebogen.

Draai naar voren naar de heupen en laat je armen recht naar beneden vallen van je schouders, handpalmen die je lichaam confronteren.

Breng de twee armen naar de zijkanten terwijl je je schouderbeenderen samen verplettert. Ga terug om te beginnen. Dat is een vertegenwoordiger.

Structuurtips: “terwijl u de handgewichten optilt, moet u gecentreerd zijn om uw schouderbotten aan elkaar te drukken”, zegt stone.

“zorg er bovendien voor dat u uw borst open houdt op de grond die garandeert dat u u bovenrug en deltoïden gebruikt om de handgewichten op te tillen.

” het betekent veel om na te denken over je armen: “leid met je armen, zorg ervoor dat je ellebogen enigszins gedraaid zijn en ga niet voorbij schouderniveau wanneer je de vrije gewichten optilt”, zegt ze.

Onthoud ook over die buikspieren! houd ze verbonden zodat u niet op uw onderrug of nek naar beneden komt.

Welke Spieren Werken Omgekeerde Vliegs?

Tijdens een omgekeerde vlieg werk je de rhomboid spieren in je bovenrug- en schoudergebied. Sterke spieren van de bovenrug helpen je schouderkracht in evenwicht te brengen en je schouder te beschermen tegen letsel. Nicole L.

Welke Spieren Werkt Omgekeerde Machine Vliegt?

De omgekeerde vlieg, ook bekend als de achterste deltraise of de gebogen dumbbell reverse vlieg, is een gewichtstrainingsoefen Uw schouders.

Is Omgekeerde Vlieg Terug Of Borst?

Wat is de omgekeerde vlieg? De omgekeerde vlieg is een gewogen trainingsbeweging die is ontworpen om uw bovenrug en schouders te versterken. De naam is Apropos, zegt Crawford, omdat “je in wezen met je armen opzij en weer naar beneden vliegt.” Ze merkt op dat ze in wezen het tegenovergestelde van een borstvlieg zijn.

Is Omgekeerde Vlieg Nodig?

Omgekeerde flys houden je bovenlichaamtrainingsbalans in evenwicht. Deze bewegingen werken voornamelijk de spieren aan de voorkant van je lichaam – de borstspieren, biceps en de voorste schouders. Voor balans heb je een oefening nodig die de achterste spieren werkt. De omgekeerde vlieg is een effectieve beweging om dat te doen.

Zijn Omgekeerde Flys Goed Voor Rug?

Voordelen van de omgekeerde vlieg, het is geweldig voor je rug en schouders. Crawford zegt dat de beweging “je bovenrug (rhomboids en vallen) zal versterken, evenals je achterste delts, die je schoudergezondheid zullen verbeteren.”

Werk Lats Reverse Flys?

De omgekeerde vlieg werkt de laterale en achterste delen van de deltoïden, samen met de trapezius -spieren, de latissimus dorsi en de triceps. De vorm werkt het meest efficiënt wanneer de vlieg wordt uitgevoerd tegen de zwaartekracht, liggend op een vlakke of hellende trainingsbank.

Zijn Reverse Flyes Effectief?

De omgekeerde vlieg, ook bekend als de Scapula Retraction, is een geweldige oefening voor het versterken van de schouders en het verbeteren van de houding en balans.

Leave a Comment

Your email address will not be published.